AKÁR INGYENES KISZÁLLÍTÁSSAL!
Ügyfélszolgálat: +36 (1) 510 0124
? Szállítási információk.
0 termék
0 Ft
A kosárban nincs termék.
x

Vásárlási információk

  1. A vásárlás menete, szállítási és fizetési módok

A kosár használata

Ahhoz, hogy a megvásárolni kívánt terméket megrendelhesse vagy előrendelhesse, a kosárba kell tennie azt. Az adott termék címe mellett látható „Kosárba” feliratú gombra való kattintással a kiválasztott termék az Ön kosarába kerül. Ez nem kötelezi Önt vásárlásra, a kosarában lévő terméket a „Törlés a kosárból” gombra kattintva bármikor kiveheti kosarából. A kiválasztott termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg megvásárolja vagy törli őket. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet, akár több darabot is ugyanabból a termékből, azonban legfeljebb 50 darab vásárolható ugyanazon termékből. A Kosár oldalon tekintheti meg a mennyiség módosítása után a fizetendő végösszeget.

A Kosár oldalon a Termékek felsorolása alatt mindig látja a kosárban lévő termékek összértékét, és a kedvezmény mértékét. (A szállítási költségre vonatkozó díjat az átvételi mód kiválasztása után adja hozzá a rendszer a vásárlás végösszegéhez.)

Ezt követően választhat, hogy folytatja a válogatást, és újabb termékeket helyez a kosarába, vagy megrendeli a már kiválasztott terméke(ke)t. A rendelés véglegesítéséhez kattintson a „Szállítási mód kiválasztása” gombra.

A Kosár funkciót webáruházunkba való belépés nélkül is használhatja, de ebben az esetben a kosár tartalma kiürül, amikor elhagyja az oldalt. Amennyiben Ön regisztrált Felhasználónk, és a vásárlói profilba történt belépés után teszi bele a kosárba a termékeket, azok addig ott maradnak, míg meg nem rendeli, vagy törli azokat.

Számlázási adatok és szállítási cím megadása

A Szállítási adatok oldalon megadhatja a számlázással és a kiszállítással kapcsolatos adatait. A kiszállítás zökkenőmentessége érdekében kérjük, a lehető legpontosabban adja meg ezeket az adatokat! Vásárolni csak a vásárlói profilba belépett, regisztrált Felhasználó tud. Amennyiben még nem regisztrált Felhasználónk, vagy nem lépett be, akkor az adatok megadása után adja meg e-mail címét és egy jelszót, és a megrendelés elküldésével egyidejűleg megtörténik a regisztráció, illetve a vásárlói profilba történő belépés.

Előreláthatólag a megrendelés elküldésétől számított 1-5 munkanapon belül teljesítjük a megrendelést (ez termékek várható szállítási határideje), azaz várhatóan ennyi időn belül kaphatja legkorábban készhez a megrendelt terméke(ke)t. Ha bármely oknál fogva a szállítás határideje ettől eltérő, értesítjük Önt, és dönthet arról, hogy a megrendelését törölteti, vagy elfogadja az új szállítási határidőt.

A szállítási és fizetési feltételek elfogadása után a „Tovább” gombra kattintva választhat a fizetési módok között.

Szállítási mód kiválasztása

A szállítási és számlázási adatok megadása után válassza ki az Önnek legmegfelelőbb átvételi módot.

A termékek szállítási határideje várhatóan 1-5 munkanap. Amint rendelését átadjuk a futárszolgálatnak, vagy személyesen átvehetővé válik, e-mailben értesítjük.

  • FOXPOST átvételi mód

Csomagját átveheti az ország 62 pontján elhelyezett FOXPOST csomagautómatából. Csomagját 3 napig van lehetősége átvenni.

A FOXPOST automatáknál az utánvét összegét csak bankkártyával tudja kiegyenlíteni, készpénzes fizetésre nincs lehetőség.

A csomag átvételi lehetőségről a FOXPOST rendszere SMS-t küld az Ön által megadott mobiltelefon-számra.

Bruttó 12000 Ft-ig 890 Forint.

Minimum 12001 Ft bruttó rendelési érték felett a szállítás INGYENES!

Személyes átvétel

Amennyiben rendelését már online bankkártyával kifizette lehetősége van csomagját - rendelési értéktől függetlenül - INGYEN személyesen átvenni. Felhívjuk figyelmét, hogy más fizetési mód esetén nem áll módunkban a személyes átvételt biztosítani.

Csomagját 5 munkanapig van lehetősége átvenni.

Az online megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 1-5 munkanapon belül lehet átvenni, rendelése összekészítésekor e-mailben értesítjük Önt a csomag elérhetőségéről. A átvétel időpontját meghatározza, hogy raktáron lévő terméket rendelt vagy sem.

Az átvételi pontokon személyes vásárlásra vagy a rendelés módosításra nincs lehetőség. Amennyiben módosítani szertene rendelésén, a személyes átvételi ponton, úgy abban az esetben az adott helyen le kell adnia egy új rendelést. A korábbi rendelését sztornózzuk és visszautaljuk a rendelés értékét. A helyszínen nem tudjuk a pénzt készpénzben visszatéríteni vagy azonnal visszautalni kizárólag a vásárlási feltételekben meghatározott módon kezeljük ezt az esetet.

Átvételi pontok elérhetőségei:

Központi raktár

1139 Budapest, Teve utca 60. (M3 metró Forgách utcai megállója)

Telefon : +36-20-377-4142  

Nyitvatartás: H-P: 10:00 - 18:00

Király Utca - Cipőpláza bolt

1075 Budapest, Király utca 1/e

Telefon: +36-20-771-2262 

Nyitvatartás:

  • H-P: 10:00 - 18:30
  • Szo: 10:00 - 16:00

  • Futárszolgálat:

A szállítási költség a termékek súlyától függetlenül Magyarország egész területén

Bruttó 12000 Ft-ig 990 Forint.

Minimum 12001 Ft bruttó rendelési érték felett a szállítás INGYENES!


A termékeket a Sprinter Futárszolgálat Kft. csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el otthonába, vagy akár munkahelyére. (Postai úton, postafiókcímre nem kérhető kézbesítés.)
A Sprinter Futárszolgálat kézbesítőjénél csak készpénzzel fizetheti ki csomagját.

A Sprinter Futárszolgálat a csomag feladását követő munkanapon 8-20 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a Sprinter Futárszolgálat felvehesse Önnel a kapcsolatot. A Sprinter futárszolgálat által küldött kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a Sprinter Futárszolgálat Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06 1 510 01 24 telefonszámon érhető el munkanapokon 8-18 óra között.

  • Pick pack pontban történő átvétel:

A megrendelt termékeket átveheti az Önhöz legközelebb lévő Pick Pack pontok egyikén is (pl. Inmedio, Relay, Playersroom üzletekben és MOL, OMV kutakon stb.). A rendelés során a weboldalon található listából kiválaszthatja, hogy mely Pick Pack ponton szeretné átvenni a csomagot.
A csomag 5 + kérésre még további 5 munkanapig vár Önre az átvételi ponton – akkor, ott és úgy veheti át rendelését, ahogyan Önnek a legkényelmesebb!
A termékek ellenértékét az adott Pick Pack ponton (készpénzzel vagy bankkártyával), vagy a rendelés leadása során előre bankkártyával is kifizetheti.

Budapesti Pick Pack pontok esetén az átadást követő napon vehető át a rendelés, más Pick Pack pontok esetében az átadást követő második munkanapon.

Sprinter banner

 

A szállítási költség a termékek súlyától függetlenül Magyarország egész területén: 

Bruttó 12000 Ft-ig 990 Forint.

Minimum 12001 Ft bruttó rendelési érték felett a szállítás INGYENES!

Rendelése összekészítésekor e-mailben értesítjük Önt, melyet követően egy SMS-ben is jelzi a Pick Pack Pont szolgáltatója, amint csomagját átveheti. A csomag az értesítést követő 10 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart. Jogszabályi előírás alapján a Pick Pack Pontokon személyigazolványt kérhetnek és a csomag átadását megtagadhatják. Jogszabályi előírás alapján a Pick Pack Pontokon személyigazolványt kérhetnek és a csomag átadását megtagadhatják.

A maximális érték csomagonként nem haladhatja meg a 150 000 Ft-ot a Pick Pack ponton történő átvételnél.

Fizetés

Amennyiben megadta a szállítási adatokat és az átvétel módját, ezen az oldalon tudja kiválasztani a fizetési módot.

Intézmények és nagyobb értékű céges megrendelések esetében előzetes egyeztetés alapján átutalással történő fizetés is kérhető. Erre vonatkozó igényét kérjük, külön jelezze ügyfélszolgálatunknak.

Ha készpénzzel szeretne fizetni, válassza a „Készpénzzel átvételkor” lehetőséget. A Pick Pack ponton történő átvétel esetén fizethet készpénzzel, vagy bankkártyával. A futárszolgálat kézbesítőjénél csak készpénzzel fizetheti ki csomagját.

Amennyiben a megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget, illetve a Pick Pack ponton történő átvétel díját azonnal szeretné kifizetni, válassza a bankkártyás fizetést. Bankkártyás fizetésnél az oldalon megjelenő online borgun terminálon keresztül, az borgun felületén keresztül fizethet. A bank felé vásárlói adatokat nem továbbítunk, és a banktól sem kapunk banki adatokat, kivéve a tranzakció sikerességéről szóló igazolást.

Rendeléséről elektronikus számlát küldünk e-mailben, mely bármikor kinyomtatható. Személyes átvétel esetén az Ön által megadott adatokkal kiállított számlát átvételkor kapja meg.

Bankkártyás fizetésnél a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeget  számlájáról  csak elektronikus számlánk kiküldése után vonja le bankja, mindig csak a számlán szereplő összeget.

A bankkártyás fizetésről részletes információk itt érhetők el (pdf formátumban).

Fizetés MasterCard® Mobile alkalmazással
A MasterCard® Mobile Magyarország egy olyan innovatív fizetési megoldás, amely segítségével a Kártyabirtokosok meglévő MasterCard®, illetve CVC-kóddal ellátott Maestro bankkártyá(i)hoz tartozó bankszámlájuk/hitelkeretük terhére mobiltelefon használatával fizethetnek.
Ha MasterCard Mobile-lal fizet, akkor tulajdonképpen az alkalmazásba biztonságos módon beregisztrált bankkártyájával egyenlíti ki a vásárlást egyszerűen, kényelmesen. A biztonság érdekében valamennyi MasterCard Mobile alkalmazáson indított tranzakcióhoz szükség lesz egy ún. mPIN kódra, amit csak Ön ismerhet. A MasterCard Mobile alkalmazással így csak Ön tud fizetni, tehát illetéktelenek akkor sem lesznek képesek tranzakciót indítani a készüléről, ha a telefont ellopják vagy elhagyja.
Tájékoztató a MasterCard® Mobile fizetési módról
Tájékoztató a MasterCard® Mobile fizetési módról angol nyelvű

A „Megvásárolom” gomb megnyomásával véglegessé válik megrendelése. A vásárlásáról hamarosan visszaigazoló e-mail érkezik a regisztrációja során megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét, beleértve a rendelésszámot és a várható szállítási határidőt is. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt!

A megrendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. A beérkezett rendeléseket azonnal feldolgozzuk, és Önt egy újabb e-mailben értesítjük a sikeres készletfoglalásról, valamint jelezzük, ha bizonyos termékek átmeneti készlethiány miatt nem szállíthatók. Ezeket a tételeket automatikusan töröljük megrendeléséből, és a ténylegesen megvalósult vásárlás összege kerül levonásra a bankkártyájáról..

Számla

Minden esetben elektronikus számlát küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre. Az e-számla nem más, mint az ÁFA törvényben meghatározott tartalommal bíró számla, melyet elektronikus formában bocsátunk ki, és ami fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyeggel rendelkezik. Az elektronikus aláírás hitelesen igazolja a számla kiállítójának személyét, továbbá biztosítja az elektronikus számla hitelességét, tartalmának megváltoztathatatlanságát, időbélyeggel együtt eleget tesz a 2007. évi CXXVII. számú ÁFA törvény 175. §-ában foglalt követelményeknek. Mivel a törvény előírja, hogy az e-számlák csak eredeti elektronikus formában alkalmasak adóigazgatási azonosításra, kérjük őrizze meg e-számláit.

Az e-számlákat elektronikus úton továbbítjuk vevőink felé a rendeléskor megadott e-mail címre a rendeléstől számított fél órán belül. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg a számla, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: webshop@egeszsegbolt.hu

  1. Elállási jog gyakorlása

Ön a megvásárolt termék típusától függően, a megrendelés elküldését követően, legfeljebb a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jogát határidőben gyakorolja, ha ezen határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az webshop@egeszsegbolt.hu email címre, postai levélben (InVenturio Zrt., 1131 Budapest, Babér utca 1-5.) vagy az erre rendszeresített online nyomtatványon. Ebből a célból felhasználhatja az itt letölthető elállási nyilatkozat-mintát is.

  1. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

A termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. Ezen jogok érvényesítésének lehetőségéről részletes tájékoztatást talál a Felhasználási Feltételekben



A 2014. június 12-ig érvényes felhasználói információk itt érhetőek el.